مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-16سياسي

احدیان: اصلاحات برای تخریب بزرگترین دستاورد مجلس دست به عملیات روانی زده است


دستیار سیاسی و رسانه ای رییس مجلس با بیان اینکه تصویب طرح تسهیل کسب مجوز کسب وکار اتفاق بزرگی را در فرایند کسب وکار رقم می زند گفت: اصلاحات برای تخریب بزرگترین دستاورد مجلس دست به عملیات روانی زده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، مجلس در جلسه روز چهارشنبه خود در اقدام قابل ستایش و در روند بررسی جزییات طرح تسهیل مجوز کسب وکارها ضمن تصویب این طرح که در حوزه مجوزها انحصارزدایی می کند، حتی امکان ویژه ای را که پیش از این برای نمایندگان و قضات وجود داشت نیز حذف کرد تا شرایط برای متقاضیان عادلانه تر شود.

این طرح علاوه بر آنکه روند پرپیچ وخم، غیرشفاف و بوروکراسی دست وپاگیر را از سر راه کسب وکارها برمی دارد، به دنبال رفع انحصار و رانت از برخی مشاغل است.

اگرچه این اقدام مجلس تقدیر و تشکر رییس مجلس را نیز در پی داشت، اما عده ای را آشفته کرد و برای مقابله و هجمه جدید به مجلس، راه دیگری را در پیش گرفتند.

تلاش برای به حاشیه راندن مصوبه تاریخ ساز مجلس این مصوبه اگرچه خبر در توییتی کنایه آمیز به مسوولان کشور می نویسد: تنها دلیل محرمانه بودن ثروت مدیران کشور، فقدان اراده برای مبارزه با فساد است، و الا ثروت چیست که بخواهد محرمانه باشد؟ مگر اینکه ثروت محصول گناه و فساد باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احدیان: اصلاحات برای تخریب بزرگترین دستاورد مجلس دست به عملیات روانی زده است

احدیان: اصلاحات برای تخریب بزرگترین دستاورد مجلس دست به عملیات روانی زده است