مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-16اقتصادي

هدایت نقدینگی مقدمه جهش تولید مسکن/ تورم نشات گرفته از کسری بودجه است


بر هیچ کس پوشیده نیست که 360 هزار میلیارد اعتباری که برای تسهیلات پیش بینی شده، می تواند پایه پولی کشور را افزایش دهد، ولی از آنجایی که بخش مسکن با 1200 شغل درگیر است، - بهروز محبی نجم آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: در بحث جهش مسکن، ما به جهاد عمومی و منابع سنگینی نیاز داریم و همچنین باید بخش خصوصی را که کمک کننده دولت در زمینه تامین مسکن است، حمایت کنیم.

در این زمینه بار سختی اعطای تسهیلات به مردم و بخش خصوصی، فقط بر دوش بانک مسکن نیست و همه موسسات اعتباری و بانک ها به جز بانک های تخصصی موظف به اعطای تسهیلات هستند.

این نماینده مجلس تاکید کردافزود: البته محوریت و مدیریت ارائه تسهیلات، با بانک مسکن است و همه می دانند که بانک مسکن به شکل ویژه در حوزه مسکن مشغول به کار است.

البته شایان ذکر است که برای تسهیلات، صندوقی در نظر گرفته شده که سعی می شود در کنار بانک مسکن، این مبلغ برای تسهیلات تولید مسکن فراهم گردد.

بنابراین نگرانی و مشکلی بابت تامین مالی وجود ندارد.

*هدایت نقدینگی منتهی به رونق تولید می شود محبی نجم آبادی در پاسخ به سوالی پیرامون احتمال ایجاد نقدینگی به واسطه اعطای تسهیلات توسط بانک مسکن گفت: بر هیچکس پوشیده نیست که 360 هزار میلیارد تومان اعتباری که در قالب ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت نقدینگی مقدمه جهش تولید مسکن/ تورم نشات گرفته از کسری بودجه است

هدایت نقدینگی مقدمه جهش تولید مسکن/ تورم نشات گرفته از کسری بودجه است