مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-16سياسي

شش چالش صنعت فولاد


سومین رویداد از سلسله رویدادهای 3S مرکز نوآوری تحول دیجیتال فولاد برگزار و شش چالش صنعت فولاد در قالب آن بررسی می شود.

- در سومین رویداد مرکز نوآوری تحول دیجیتال فولاد بررسی می شود شش چالش صنعت فولاد سومین رویداد از سلسله رویدادهای 3S مرکز نوآوری تحول دیجیتال فولاد برگزار و شش چالش صنعت فولاد در قالب آن بررسی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این رویداد در قالب Reverse Pitch برگزار و چالش های فولاد مبارکه در تحول دیجیتال در آن مطرح می شود.

در این رویداد شش چالش حفاظت فیزیکی هوشمند با استفاده از تحلیل تصاویر ویدئویی موجود در فولاد مبارکه، هوشمندسازی نگهداری و تعمیرات ماشین های دوار فولاد مبارکه با استفاده از تکنیک های پایش وضعیت، هوشمندسازی انبار قطعات یدکی، ارتقاء ایمنی کارکنان فولاد مبارکه از طریق مانیتورینگ و کنترل آنلاین رفتارهای ناایمن، همیار بازرس کنترل کیفی نورد سرد و شبیه سازی و هوشمندسازی نرم افزاری احیاء مستقیم سبا بررسی می شوند.

در پی استقبال چشمگیر مخاطبان و ایده پردازان در نخستین و دومین رویداد 3S که در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برگزار شد، هم اکنون سومین رویداد 3S توسط پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با حمایت مجتمع فولاد مبارکه اصفهان، یک واحد کسب و کار تحول دیجیتال، دانشگاه تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شش چالش صنعت فولاد

شش چالش صنعت فولاد