مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-16اقتصادي

آموزش عرضه محور در بازار کار کارایی ندارد


مدیرکل فنی و حرفه ای استان اصفهان گفت: بزرگترین ضعف آموزشی کشور، آموزش عرضه محور است و تا زمانی که رویکرد سفارش محوری در فنی و حرفه ای در پیش گرفته نشود، - کارایی نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر این مجموعه می خواستیم با مدل های قبلی کار کنیم قطعاً شاهد یک افت بسیار جدی در خدمات رسانی بودیم.

سال هاست که اعتباری به مجموعه آموزش فنی و حرفه ای اصفهان داده نشده است وی با بیان اینکه سال هاست که اعتباری به مجموعه آموزش فنی و حرفه ای داده نشده است، ادامه داد: وقتی به کارگاه ها مراجعه می کنیم متأسفانه تجهیزات آنطور که باید مناسب آموزش هنرجویان نیست.

اخوان با بیان اینکه در سال های اخیر رویکردها و فعالیت های جدید را در آموزش و مهارت آموزی در پیش گرفتیم، گفت: آموزش سفارش محور بهترین رویکرد آموزشی است زیرا تا سفارش در بازار کار نباشد آموزش معنی ندارد و از این رو سیستم آموزش دوگانه به شهرستان های دیگر استان نیز در حال اجرا است.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان اصفهان با بیان اینکه حلقه مفقوده در آموزش های مهارتی صاحبان صنایع و صنوف بودند، ابراز داشت: تا فنی و حرفه ای و صنایع با یکدیگر در تعامل نباشند هیچ گاه نمی توان نیاز واقعی بازار را دریافت.

سالانه 120 هزار نفر در فنی و حرفه ای آموزش می بینند وی با اشاره به اینکه سالانه حدود 120 هزار نفر در بخش دولتی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش عرضه محور در بازار کار کارایی ندارد

آموزش عرضه محور در بازار کار کارایی ندارد