مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 10:552021-10-16سياسي

صدای پای پیک ششم کرونا در اردستان شنیده می شود


رییس بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: با توجه به افزایش چندین برابری شناسایی بیماران کرونایی و بستری آنها در بیمارستان، صدای پای پیکِ ششم کرونا در اردستان شنیده می شود.

- ایسنا/اصفهان رییس بیمارستان شهید بهشتی اردستان گفت: با توجه به افزایش چندین برابری شناسایی بیماران کرونایی و بستری آنها در بیمارستان، صدای پای پیکِ ششم کرونا در اردستان شنیده می شود.

علی صادقی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حالی که کشور از پیک پنجم خارج شده است، اما اردستان هنوز در این پیک قرار دارد و با توجه به افزایش چند برابری شناسایی بیماران کرونایی و بستری آنها در بیمارستان صدای پای پیک ششم کرونا در اردستان شنیده می شود.

وی با بیان اینکه روند صعودی ناشی از عادی انگاری ها می تواند آتش زیر خاکستر باقی مانده از پیک پنج کرونا را شعله ور کرده و ما را در روزهای آینده وارد پیک ششم این بیماری کند، افزود: تعداد بستری بیماران کرونایی در ابتدای هفته گذشته در بیمارستان اردستان تا سه نفر کاهش پیدا کرد اما در پایان هفته این تعداد به 13 بیمار افزایش پیدا کرد که افزایش چهار برابری را نشان می دهد.

رییس بیمارستان شهید بهشتی اردستان تصریح کرد: ساده انگاری شدید مردم در تعطیلات اربعین و 28 صفر و همچنین مسافرت ها و سفر افراد غیربومی به منطقه باعث افزایش موارد شناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای پای پیک ششم کرونا در اردستان شنیده می شود

صدای پای پیک ششم کرونا در اردستان شنیده می شود