مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-16اقتصادي

10 واحد تولیدی نمونه اردبیل تجلیل می شوند


مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: هم زمان با هفته استاندارد 10 واحد تولیدی نمونه ملی و استانی و برگزیده و 5 مدیر کنترل کیفیت برگزیده استانی واحدهای تولیدی استان تجلیل می شوند.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: هم زمان با هفته استاندارد 10 واحد تولیدی نمونه ملی و استانی و برگزیده و 5 مدیر کنترل کیفیت برگزیده استانی واحدهای تولیدی استان تجلیل می شوند.

هاشم علایی 24 مهر با اعلام این خبر افزود: باتوجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، در صورت امکان، مراسم تجلیل از واحدهای تولیدی و مدیران کنترل کیفیت برگزیده روز 22 مهر در سالن اجتماعات اداره کل برگزار خواهد شد و در غیر این صورت با حضور در واحدهای تولیدی از آنها تجلیل به عمل خواهد آمد.

دبیر شورای استاندارد استان اردبیل ادامه داد: انتخاب واحدهای تولیدی نمونه ملی و نمونه استانی و برگزیده از طریق سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سازمان بر اساس معیارهایی از قبیل استمرار کیفیت، ارتقای سطح تکنولوژی، تحقیق و توسعه صادرات محصول و رعایت معیار مصرف انرژی و.

انجام می شود.

وی اضافه کرد: انتخاب مدیران کنترل کیفیت برگزیده استانی بر اساس معیارهایی همچون ارتقای کیفیت محصولات تولیدی، مشارکت در دوره آموزشی، ارائه مقالات مرتبط با فعالیت واحد تولیدی، مشارکت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 واحد تولیدی نمونه اردبیل تجلیل می شوند

10 واحد تولیدی نمونه اردبیل تجلیل می شوند