مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 10:302021-10-16اجتماعي

احداث مراکز توانبخشی هلال احمر در ریگان، منوجان و رودبارجنوب


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: مراکز درمانی و توانبخشی این جمعیت در شهرستان های ریگان، منوجان و رودبارجنوب در حال راه اندازی و فعالیت است.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: مراکز درمانی و توانبخشی این جمعیت در شهرستان های ریگان، منوجان و رودبارجنوب در حال راه اندازی و فعالیت است.

رضا فلاح امروز 24 مهرماه در حاشیه بازدید مدیرعامل گروه صنایع خودروسازی کرمان از بخش های مختلف مجتمع بهداشتی، درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر مرکز استان کرمان اظهار کرد: با هماهنگی اداره کل بهزیستی استان با هدف جلوگیری از موازی کاری در ارائه خدمات توانبخشی معلولین؛ مراکز درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمان در شهرستان های ریگان، منوجان و رودبارجنوب در حال راه اندازی و فعالیت است.

وی با اشاره به وجود تعداد زیادی معلول جسمی در شهرستان های جنوبی و شرقی استان کرمان افزود: ازدواج های فامیلی و سوانح جاده ای بیشترین عوامل بروز معلولیت های جسمی در این مناطق هستند.

فلاح با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر متولی امر امدادونجات در حوادث است، بیان کرد: ارائه خدمات درمانی در حوزه توانبخشی از برنامه های مهم جمعیت هلال احمر محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مراکز توانبخشی هلال احمر در ریگان، منوجان و رودبارجنوب

احداث مراکز توانبخشی هلال احمر در ریگان، منوجان و رودبارجنوب