مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-16پزشكي

تمدید مهلت شرکت در جشنواره قرآنی هدهد


مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: مهلت نام نویسی برای شرکت در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت (هدهد) تا 15 آبان ماه امسال تمدید شده است.

- ایسنا/فارس مدیر امور فرهنگی و فعالیت های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: مهلت نام نویسی برای شرکت در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت (هدهد) تا 15 آبان ماه امسال تمدید شده است.

مریم تقوا شنبه 24 مهر با اشاره به ابلاغ آیین نامه بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، به خبرنگاران گفت: با تمدید مهلت نام نویشی در این جشنواره، علاقمندان، اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور می توانند در هر 6 بخش آوایی ، ادبی ، پژوهشی ، فن آوری ، معارفی و هنری ثبت نام و شرکت کنند.

تقوا ادامه داد: با توجه به این تمدید مهلت نام نویسی، برگزاری آزمون های بخش معارف به نهم آذر سال جاری موکول و ثبت اطلاعات و مشخصات نفرات برتر بخش آوایی و معارفی نیز تا پانزدهم آبان امسال تمدید شده است.

این مقام مسئول در علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: برگزاری آثار شرکت کنندگان در دو رشته ترجمه خوانی و آیین سخنوری از ارسال به صورت لوح فشرده صوتی mp3باید به صورت تصویری mp4تبدیل و انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت شرکت در جشنواره قرآنی هدهد

تمدید مهلت شرکت در جشنواره قرآنی هدهد