مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 10:202021-10-16پزشكي

جان باختن بیماران کرونایی به دلیل واکسن نزدن است


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: بیشتر تعداد فوتی های ناشی از کروناویروس در فارس هنوز واکسن نزده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازویروس مراجعه نکرده اند، خواست تا ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی، در راستای واکسینه کردن خود و اطرافیان هرچه سریع تر به مراکز واکسیناسیون مراجعه کرده و مشوق و الگوی سلامت برای دوستان و عزیزان خود باشند.

رییس دانشگاه با بیان نقش محوری مشارکت مردم در برابر گسترش این بیماری در جامعه، اظهار کرد: مشارکت و حضور فعال مردم در مراکز واکسیناسیون، مهمترین نوع پایبندی به مسؤولیتی اجتماعی به ویژه در روزهای بحرانی کرونا است.

او در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به سفر وزیر بهداشت و هیأت همراه به استان فارس و بازدیدهای انجام شده از مراکز واکسیناسیون و بیمارستان ها و همچنین بررسی شاخص های استان فارس در بحران کووید 19، ابراز رضایت از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی شیراز را ثمره تلاش شبانه روزی مدافعان سلامت دانست.

دکتر لطفی همچنین ضمن بررسی روند نمونه گیری های تشخیصی در استان، میزان مراجعه به مراکز 16 ساعته و روند بستری بیماران در بخش های عادی و ویژه بیمارستان های استان؛ علت های جان باختن مبتلایان طی دو روز اخیر و نمودارهای مربوط به جان باختگان کووید 19 در استان و کشور را مورد پیگیری قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان باختن بیماران کرونایی به دلیل واکسن نزدن است

جان باختن بیماران کرونایی به دلیل واکسن نزدن است