مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 10:102021-10-16پزشكي

شایع ترین علائم بروز آب مروارید


عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با عنوان این مطلب که جراحی آب مروارید عمل کم خطر و بسیار موثر است، گفت: درمان آب مروارید اورژانسی نیست، - جی پلاس، محمد حسن عالم زاده انصاری، با اشاره به اینکه آب مروارید، کدر شدن عدسی چشم است که منجر به مشکلات بینایی می شود، اظهار کرد: در مراحل اولیه، استفاده از نور قوی و عینک، مشکلات بینایی ناشی از آب مروارید را کمتر می کند، اما در مراحل بعدی بیماری، انجام جراحی برای بهبود بینایی ضرورت دارد.

مهر نوشت؛ وی با اشاره به این موضوع که امروزه عمل جراحی آب مروارید کم خطر و بسیار مؤثر است، افزود: عمل آب مروارید عمل اورژانسی نیست ولی باید در زمان مشخص خود انجام شده و تا حد ممکن به تعویق نیفتد.

عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به این که اگر چنانچه عمل آب مروارید زودتر از موعد مشخص نیز انجام شود مشکلاتی در پی خواهد داشت ادامه داد: مسئله ای که وجود دارد این است که اگر زودتر از موعد مشخص اقدام به انجام عمل جراحی آب مروارید کنیم، اصطلاحاً عدسی نرسیده است و بیمار دچار مشکلات دیگری خواهد شد.

عالم زاده شایع ترین علائم بروز آب مروارید را؛ تار شدن یا محو شدن بینایی، حساس شدن به روشنایی، کم رنگ شدن یا محو شدن رنگ ها، دید کم در شب، دو بینی یا چند بینی و افزایش دید نزدیک، تغییر مداوم شماره عینک و یا لنز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایع ترین علائم بروز آب مروارید

شایع ترین علائم بروز آب مروارید