مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-16پزشكي

کاهش 15 درصدی بیماران کرونایی در استان کرمان


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از کاسته شدن 15 درصد بیماران کرونایی در استان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر حدود 650 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که تقریبا نیمی از آنها بیمار قطعی هستند و 130 بیمار در بخش ICU بستری هستند.

- حمیدرضا رشیدی نژاد ظهر امروز 24 مهرماه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان به تشریح آمار ابتلا در استان پرداخت و گفت: آمار بستری ها در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن روند نزولی به خود گرفته اما شیب آن ملایم است.

وی از کاسته شدن 15 درصد بیماران کرونایی استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر حدود 650 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که تقریبا نیمی از آنها بیمار قطعی هستند و 130 بیمار در بخش ICU بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به پیش بینی ها درخصوص وقوع موج ششم کرونا در کشور اظهار کرد: نباید عادی انگاری در جامعه رخ دهد تا شاهد وقوع پیک ششم نباشیم لذا باید رعایت پروتکل های بهداشتی را همچنان سرلوحه اقدامات خود قرار دهیم.

وی بر لزوم واکسیناسیون همه افراد مشمول تاکید کرد و در ادامه روند واکسیناسیون در استان را قابل قبول دانست و بیان کرد: انتظار می رود که سرعت واکسیناسیون در استان سرعت بیشتری به خود بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 15 درصدی بیماران کرونایی در استان کرمان

کاهش 15 درصدی بیماران کرونایی در استان کرمان