مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 10:002021-10-16دانش

پایان کار اردوی جهادی «حیان» در مناطق محروم زنجان


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: اردوی جهادی این دانشگاه با نام «حیان» پس از 10 روز ارائه انواع خدمات درمانی و عمرانی به کار خود پایان داد.

- ایسنا/زنجان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: اردوی جهادی این دانشگاه با نام حیان پس از 10 روز ارائه انواع خدمات درمانی و عمرانی به کار خود پایان داد.

حسن خلیلی در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با اردوی جهادی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در مناطق محروم استان، اظهار کرد: اردوی جهادی مناطق محروم ماه نشان و دندی به مدت 10 روز (9 تا 19 مهرماه) با شناسایی 68 روستا و ساماندهی 25 تیم و نیز حضور 110 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد.

وی در رابطه با محور فعالیت های گروه جهادی حیان ، افزود: محور فعالیت های این گروه جهادی شامل ارائه خدمات درمانی از جمله پزشکی، دندان پزشکی، مامایی، واکسیناسیون،فرهنگی و آموزشی، مطالبه گری، محرومیت زدایی عمرانی بود و دانشجویان با حضور در روستاهای مختلف شهرستان های مذکور به ارائه خدمات پرداختند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان، با اشاره به تجهیز تیم حیان به اتوبوس سیار درمانی همراه با یونیت دندان پزشکی، دستگاه اکو و سونوی پرتابل، محل ویژه ویزیت پزشک، تصریح کرد: فعالیت های عمرانی این گروه جهادی شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان کار اردوی جهادی «حیان» در مناطق محروم زنجان

پایان کار اردوی جهادی «حیان» در مناطق محروم زنجان