مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:552021-10-16فناوري

ماجرای کندی اینترنت در روزهای اخیر چیست؟


بیش از یک ماه است که کاربران فضای مجازی از کندی سرعت اینترنت در ساعات مختلف شبانه روز انتقاد دارند و درباره این نارضایتی بارها از سوی کاربران و کسب و کارها در شبکه های اجتماعی بحث و اظهارنظر شده است.

- بیش از یک ماه است که کاربران فضای مجازی از کندی سرعت اینترنت در ساعات مختلف شبانه روز انتقاد دارند و درباره این نارضایتی بارها از سوی کاربران و کسب و کارها در شبکه های اجتماعی بحث و اظهارنظر شده است.

حتی عده ای از کاربران و رسانه ها این افت کیفیت را به اجرای طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و خدمات پایه کاربردی ارتباط دادند و کاهش دستوری پهنای باند را دلیل اختلال اینترنت بیان کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از پیگیری علت کندی اینترنت خبر داده و درعین حال، علت این مسئله را آغاز سال تحصیلی و استفاده دانشجویان و دانش آموزان از اینترنت می داند.

با این حال حدود دو هفته گذشته یعنی 12 مهرماه عیسی زارع پور وزیر ارتباطات با اشاره به دریافت گزارش های مردمی از طریق سامانه 195 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و گلایه کاربران از کندی شبکه در ساعات پیک مصرف در برخی از نقاط کشور، دستور پیگیری دقیق و رسیدگی سریع به این موضوع را داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای کندی اینترنت در روزهای اخیر چیست؟

ماجرای کندی اینترنت در روزهای اخیر چیست؟