مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-16پزشكي

خدمات سلامت روان در تمامی روستاهای اسکو ارائه می شود


فرماندار اسکو با بیان اینکه این شهرستان در ارائه خدمات بهداشت روانی و مراقبت های اجتماعی در سطح کشور پیشرو است، گفت: خدمات سلامت روان در تمامی روستاهای اسکو ارائه می شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار اسکو با بیان اینکه این شهرستان در ارائه خدمات بهداشت روانی و مراقبت های اجتماعی در سطح کشور پیشرو است، گفت: خدمات سلامت روان در تمامی روستاهای اسکو ارائه می شود.

بابک رضی منش در همایش هفته سلامت روان شهرستان گفت: شهرستان اسکو با اجرای طرح سامان به عنوان شهرستان پیشرو در ارائه خدمات بهداشت روانی و مراقبت های اجتماعی در سطح کشور است.

وی با بیان اینکه هفته سلامت روان فرصت مغتنمی برای ارتقای آگاهی جامعه در حوزه سلامت روانی و اجتماعی است، افزود: عمده ترین هدف در این هفته ارتقاء و افزایش آگاهی جامعه و تغییر و اصلاح نگرش مردم نسبت به مسائل بهداشت روان می باشد.

رضی منش با اشاره به شعار روزجهانی سلامت روان در سال 2021 با عنوان سلامت روان در جهانی نابرابر توسط فدراسیون جهانی بهداشت روان گفت: این عنوان با هدف افزایش آگاهی از نابرابری در دسترسی به مراقبت های بهداشت روانی در سطوح مختلف برای افراد حاشیه نشین، به ویژه برای افرادی که در فقر زندگی می کنند عنوان شده و بر اهمیت عدالت دسترسی به خدمات بهداشت روان تاکید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات سلامت روان در تمامی روستاهای اسکو ارائه می شود

خدمات سلامت روان در تمامی روستاهای اسکو ارائه می شود