مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-16پزشكي

خدمات رایگان سلامت زنان در مراکز بهداشتی اردبیل ارائه می شود


سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: به مناسبت هفته سلامت بانوان تمامی زنان 30 تا 60 سال می توانند از خدمات رایگان مراکز بهداشتی استان اردبیل بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه در اغلب کشورهای دنیا روزهای ملی خاص برای سلامت مردان و زنان در نظر گرفته می شود، افزود: هدف معاونت بهداشتی از برگزاری هفته ملی سلامت زنان، حساس سازی و اطلاع رسانی در خصوص مهمترین اولویت های سلامت زنان به کل جامعه از جمله زنان، مردان، مدیران و سیاست گذاران بوده و سلامت زنان در همه خانواده ها به عنوان فرزند، خواهر، همسر، مادر یا مادر بزرگ اهمیت خاصی دارد.

جعفرزاده با اشاره به همه گیری کووید 19 تصریح کرد: در همه گیری کووید 19، خطر مستقیم بیشتری سلامتی و حیات مردان را تهدید می کند، اما تأثیر طولانی مدت این همه گیری بر سلامت جسمی، روانی و اجتماعی زنان می تواند آسیب های جدی به خانواده و جامعه وارد کند.

وی ادامه داد: به طوری که وظایف سنگین زنان در مواجهه با همه گیری کووید 19 علاوه بر بیماری و مرگ و میر، نگرانی های مرتبط با سلامت مادر و نوزاد در دوره بارداری و پس از زایمان در این همه گیری، اقدامات پیشگیرانه و مراقبت از بیماران مبتلا در خانواده، وظایف زنان برای اداره امور فرزندانشان در شرایط تعطیلی مدارس، مشکلات ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رایگان سلامت زنان در مراکز بهداشتی اردبیل ارائه می شود

خدمات رایگان سلامت زنان در مراکز بهداشتی اردبیل ارائه می شود