مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:402021-10-16سياسي

عهد سربازی نیروهای مسلح قم با امام عصر (عج)


با حضور فرمانده کل ارتش، نیروهای مسلح قم در کنار خادمان مسجد مقدس جمکران همزمان با سالروز آغاز امامت امام زمان با حضرت مهدی(عج) عهد سربازی بستند.

- ، امیر موسوی فرمانده ارتش صبح شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد انقلاب شکوهمند اسلامی را طلیعه و آغازگر عصر ظهور دانست و گفت انقلاب اسلامی نویدبخش عدالت در جهان است و با ارائه مردم سالاری دینی الگویی جدید را به جهانیان ارائه کرد.

وی انقلاب اسلامی را آغازگر تشکیل اتحاد نوین اسلامی دانست و افزود: انقلاب اسلامی به دنبال آماده سازی شرایط ظهور حضرت حجت است و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی منشور جهانی و کامل برای ایجاد تمدن اسلامی است.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش خطیر جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: سال ها و دهه های آینده متعلق به جوانان است و جوانان باید همانطور که در زمان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش آفرین بودند باید نظام اسلامی را به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن اسلامی نزدیک کنند.

امیر موسوی جوانان مؤمن انقلابی را زمینه سازان ظهور امام زمان معرفی کرد و ادامه داد: جوانان با بصیرت / تقوا و بی چشم داشت دنیوی و با روحیه انقلابی در صف اول زمینه سازی ظهور قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عهد سربازی نیروهای مسلح قم با امام عصر (عج)

عهد سربازی نیروهای مسلح قم با امام عصر (عج)