مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:302021-10-16سياسي

رد پای کار خیر دانشجویی در سیستان و بلوچستان/پایان دوره نخست پویش قلک آبی


رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی از پایان کار دوره نخست پویش دانشجویی «قلک آبی» و نصب تانکرهای آب در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

- رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی از پایان کار دوره نخست پویش دانشجویی قلک آبی و نصب تانکرهای آب در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی عباسی با اعلام این خبر افزود: با توجه به تنش آبی در روستاهای استان سیستان و بلوچستان و اهمیت ایجاد زیرساخت های مناسب و ماندگار آبرسانی، پویش دانشجویی قلک آبی همزمان با عید سعید غدیر خم توسط دبیرخانه دانشجویی مهرباران سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی با هدف جمع آوری کمک های خیرین در زمینه آبرسانی و کاهش مشکلات مردم شریف استان سیستان و بلوچستان اجرا شد.

رییس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی با اعلام مشارکت خوب دانشجویان و جهادگران خیر در این پویش گفت: عملیات نصب و لوله کشی 15 تانکر با همکاری بنیاد خیریه مه بان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام به منظور ذخیره سازی آب مورد نیاز روستاییان در تانکرها و استفاده از آن در زمان کم آبی صورت گرفت.

عباسی ضمن تقدیر از کمک های خیرین، به ویژه خیرین دانشگاهی، دانشجویان و اعضای جهاد دانشگاهی به پویش دانشجویی قلک آبی گفت: مخازن آب خریداری شده به روستاهای اطراف نیکشهر، بخش بنت، مومدان، روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد پای کار خیر دانشجویی در سیستان و بلوچستان/پایان دوره نخست پویش قلک آبی

رد پای کار خیر دانشجویی در سیستان و بلوچستان/پایان دوره نخست پویش قلک آبی