مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:252021-10-16سياسي

چرا روحانی، هاشمی نمی شود؟


علی مطهری به تازگی در گفت وگویی حسن روحانی را با اکبر هاشمی رفسنجانی مقایسه کرده و گفته است اگر روحانی صراحت و شجاعت بیشتری داشته باشد، می تواند در عالم سیاست همان نقشی را ایفا کند که اکبر هاشمی رفسنجانی بازی می کرد.

- علی مطهری به تازگی در گفت وگویی حسن روحانی را با اکبر هاشمی رفسنجانی مقایسه کرده و گفته است اگر روحانی صراحت و شجاعت بیشتری داشته باشد، می تواند در عالم سیاست همان نقشی را ایفا کند که اکبر هاشمی رفسنجانی بازی می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق در ادامه نوشت: شاید تنها دلیل نزدیک بودن فکری روحانی به هاشمی به سابقه طولانی همکاری آن دو مربوط باشد؛ چه در دهه 60 و در ماجرای مذاکرات مک فارلین و چه بعد از آن در دهه 70 در مجمع تشخیص مصلحت نظام.

روحانی در سال های فعالیتش در مجمع تشخیص به ریاست هاشمی رفسنجانی در مرکز تحقیقات استراتژیک این نهاد عملا نقش بازوی فکری هاشمی را ایفا می کرد، اما آیا با درنظرداشتن همه اینها می توان روحانی را به مثابه هاشمی دوم دانست؟ این پرسشی است که پاسخش می تواند بسیاری از خط و ربط های آینده سیاسی، خاصه در حوزه جناح بندی های سیاسی را مشخص کند؛ اینکه اگر روحانی را ادامه دهنده مسیر هاشمی در نظر بگیریم، آیا او می تواند نقش مرضی الطرفین جبهه اصلاحات و اصولگرایان میانه رو را ایفا کند؟ همان کارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا روحانی، هاشمی نمی شود؟

چرا روحانی، هاشمی نمی شود؟