مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-16سياسي

احتمال طرح 11 اتهام از جمله نسل کشی علیه بولسونارو


رییس جمهور جنجالی برزیل ممکن است پس از اعلام نتیجه تحقیقات سنای این کشور درباره عملکرد دولت وی در مقابله با همه گیری کرونا، با 11 اتهام از جمله نسل کشی علیه بومیان مواجه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، به گفته سناتوری که تحقیقات کمیته سنای برزیل در خصوص عملکرد دولت این کشور در مقابله با همه گیری کرونا را هدایت می کند، در گزارش نهایی این تحقیقات که  قرار است هفته آینده منتشر شود، احتمالاً 11 مورد اتهام کیفری علیه ژاییر بولسونارو رییس جمهور برزیل پیشنهاد خواهد شد، گرچه به گفته او بعید است که وی به دلیل هیچ یک از این اتهامات مورد محاکمه قرار بگیرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه سی ان ان ، رنان کالهیروس طی یک مصاحبه رادیویی گفت که تحقیقات آغاز شده در آوریل شواهدی را جمع آوری کرده که نشان می دهد بولسونارو باید به طور رسمی متهم به نسل کشی علیه مردم بومی کشور، تخلف، استفاده خلاف قاعده از منابع عمومی، نقض اقدامات بهداشتی، تحریک به جرم و جعل اسناد خصوصی، در میان سایر جرایم دیگر است.

رییس جمهور راست افراطی برزیل که خود در ژوییه 2020 به ویروس کرونا مبتلا شده بود، از زمان آغاز همه گیری، از اقدامات پیشگیرانه انتقاد کرده، درمان های اثبات نشده را پیش برده، تردیدهایی در خصوص واکسن به جامعه القا کرده و شدت کرونا را کم اهمیت جلوه داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال طرح 11 اتهام از جمله نسل کشی علیه بولسونارو

احتمال طرح 11 اتهام از جمله نسل کشی علیه بولسونارو