مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:152021-10-16اقتصادي

افتتاح اقامتگاه بوم گردی در اراک


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از افتتاح اقامتگاه بوم گردی در روستای قلعه نو شهرستان اراک خبر داد.

- ایسنا/مرکزی مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از افتتاح اقامتگاه بوم گردی در روستای قلعه نو شهرستان اراک خبر داد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: اقامتگاه بوم گردی به بارت اولین اقامتگاه در روستای قلعه نو است و امیدواریم استقبال بیشتری برای راه اندازی اقامتگاه های سنتی در این روستا و روستاهای هدف گردشگری استان داشته باشیم.

مصطفی مرزبان با بیان اینکه این اقامتگاه با حجم سرمایه گذاری 60 میلیارد ریال است و توسط بخش خصوصی احداث شده است، افزود: افتتاح این پروژه گردشگری، 9 فرصت شغلی را به همراه داشته است، که تمامی کارکنان آن از ساکنین روستا تامین شده است.

وی اظهار کرد: این مکان به مساحت دو هزار متر مربع، بزرگترین اقامتگاه بوم گردی در سطح استان است که مشتمل بر 8 واحد مستقل اقامتی است و با ظرفیت اسکان 50 نفر مسافر، دارای امکانات و تجهیزات کامل از جمله دو طبقه سالن پذیرایی و رستوران سنتی و دمنوش خانه آماده ارائه خدمات به مسافران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میراث فرهنگی استان، مرزبان خاطرنشان کرد: این اقامتگاه دومین بوم گردی در شهرستان اراک و در کنار مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اقامتگاه بوم گردی در اراک

افتتاح اقامتگاه بوم گردی در اراک