مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-16پزشكي

خیز آرام و بی صدای موج ششم کرونا در یزد


براساس آمار منتشر شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد، کرونا جان 24 نفر یزدی را در هفته گذشته گرفت و 597 بیمار را در یک هفته راهی بیمارستان کرد تا خیز آرام و بی صدای موج ششم کرونا در یزد نمایان شود.

- ابراهیم سلمانی؛ سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد با اشاره به نگرانی از اوج گیری دوباره در استان با پیگیری های صورت گرفته و افزایش تعداد پایگاه ها و مراکز واکسیناسیون مطلوب است، افزود: هم اکنون 42 درصد مردم استان یزد هر دو دز واکسن و 83 درصد مردم حداقل یک دز را دریافت کرده اند و این مساله می تواند بر کاهش شدت بیماری و بستری و مرگ ناشی از کرونا تاثیر داشته باشد.

سلمانی با بیان اینکه موج ششم بسیار به استان نزدیک است، ادامه داد: شهروندان باید شیوه نامه های رعایت و در هنگام حضور در اماکن عمومی و تجمعات از ماسک استفاده کرده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به تغییر رنگ شهرستان های مهریز، خاتم و مروست از زرد به نارنجی کرونایی گفت: همچنان استفاده از ماسک، پرهیز از برگزاری دورهمی های خانوادگی، دوری از حضور در تجمعات و دریافت واکسن کرونا قبل از فرا رسیدن فصل سرما راه های کنترل این بیماری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیز آرام و بی صدای موج ششم کرونا در یزد

خیز آرام و بی صدای موج ششم کرونا در یزد