مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:052021-10-16سياسي

از سفر «انریکه مورا» به تهران تا توافق برای ادامه گفت وگوها در بروکسل


علی باقری معاون وزیر خارجه روز پنجشنبه در تهران میزبان «انریکه مورا» معاون جوزپ بورل بود و درباره برجام، افغانستان و یمن به گفت وگو پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، روز پنجشنبه 22 مهر ماه علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران میزبان انریکه مورا معاون جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی حسین امیرعبداللهیان پیش از تصدی وزارت امور خارجه ملاقات و گفت وگو کرد.

    پس از برگزاری نشست روز پنجشنبه در تهران هم اعلام شد که قرار است گفت وگوها در طی دو هفته آینده در بروکسل از سر گرفته شود.

این سفر بعد از آن انجام شد که دوشنبه 19 مهر ماه سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست هفتگی با خبرنگاران اعلام کرد که روزهای آتی روزهایی خواهد بود که فعالیت ها و تعاملات دیپلماتیک بیشتری را در حوزه برجام و گفت وگوهای وین شاهد خواهید بود.

    خطیب زاده سه شنبه شب نیز خبر منتشر شده درباره سفر مورا را تأیید کرد و گفت که این سفر براساس هماهنگی های انجام شده قبلی در روز پنجشنبه (22 مهر ماه) و در ادامه رایزنی های دو طرف در خصوص موضوعات مورد علاقه فیمابین از جمله روابط ایران و اتحادیه، افغانستان و برجام صورت می پذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سفر «انریکه مورا» به تهران تا توافق برای ادامه گفت وگوها در بروکسل

از سفر «انریکه مورا» به تهران تا توافق برای ادامه گفت وگوها در بروکسل