مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:002021-10-16پزشكي

وضعیت نارنجی کرونا در 9 شهرستان استان اصفهان


براساس جدیدترین رنگ بندی شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در 22 شهرستان استان، هم اکنون وضعیت 11 شهرستان زرد، 9 شهرستان نارنجی و 2 شهرستان از نظر شیوع کرونا آبی است.

- ایسنا/اصفهان براساس جدیدترین رنگ بندی شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در 22 شهرستان استان، هم اکنون وضعیت 11 شهرستان زرد، 9 شهرستان نارنجی و 2 شهرستان از نظر شیوع کرونا آبی است.

براساس جدیدترین رنگ بندی کرونا در استان اصفهان از 24 مهرماه، هم اکنون شهرستان های اصفهان، خمینی شهر، شاهین شهر، شهرضا، فریدن، فلاورجان، لنجان، نجف آباد و نطنز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

برخوار و بویین و میاندشت دو شهرستان استان با وضعیت آبی هستند و شهرستان های اردستان، تیران و کرون، چادگان، خوانسار، خور، دهاقان، سمیرم، فریدونشهر، گلپایگان، مبارکه و نایین نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

هم اکنون یک هزار و 600 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علم پزشکی اصفهان در 22 شهرستان استان بستری هستند که حال 289 بیمار وخیم است و در بخش های آی سی یو بیمارستان ها بستری هستند.

در شبانه روز گذشته، منتهی به امروز (شنبه-24 مهرماه) 247 بیمار جدید در بیمارستان های استان بستری شدند، درحالی که در این مدت 296 بیمار بهبود یافته از بیمارستان مرخص شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت نارنجی کرونا در 9 شهرستان استان اصفهان

وضعیت نارنجی کرونا در 9 شهرستان استان اصفهان