مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:002021-10-16سياسي

فرمانده کل ارتش: فرهنگ انتظار چتری فراگیر برای محافظت از جوانان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سرلشکر عبدالرحیم موسوی صبح امروز در صبحگاه مشترک عهد سربازی که با حضور نیروهای نظامی و انتظامی، طلاب، دانش آموزان و دانشجویان، خادمین اعتاب مقدس و اقشار مختلف مردم در صحن جامع مهدوی مسجد مقدس جمکران برگزار شد اظهار داشت: نگرش اسلام ناب به تاریخ بالاتر و گسترده تر از نگاه های تنگ نظرانه غربی و اومانیستی است.

امیر موسوی با تاکید بر اینکه اسلام تحقق اراده الهی را  حاکمیت مستضعفان بر جهان می داند، اضافه کرد: تشکیل حکومت با پرچم دین که متضمن فراگیری عدالت باشد و آرامش و سعادت واقعی را به جهانیان هدیه کند صرفا به دست دوازدهمین حجت خدا بر روی زمین و با ساخت آرمانشهر مهدوی امکان پذیر خواهد بود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی سپس با بیان اینکه انقلاب اسلامی پس از قرن ها طلیعه حاکمیت الهی بر زمین را نوید داد، افزود: انقلاب ما با توجه به خواست و اراده مردم در حوزه اندیشه های سیاسی الگویی جدید، متعالی و مترقی به نام مردم سالاری دینی ارائه کرد و اندیشه های کمونیسم و لبیرالیسم را به چالش کشید.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی آغازی بر تشکیل تمدن نوین اسلامی در راستای ظهور آخرین ذخیره الهی است که در زمین تحقق خواهد یافت و آرمان اصلی انقلاب اسلامی زمینه سازی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل ارتش: فرهنگ انتظار چتری فراگیر برای محافظت از جوانان است

فرمانده کل ارتش: فرهنگ انتظار چتری فراگیر برای محافظت از جوانان است