مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 09:002021-10-16ورزشي

خسروی وفا: روز ملی پارالمپیک بین المللی خواهد شد


تلاش بر این است که هفته و روز ملی پارالمپیک، بین المللی شود.

- رییس کمیته ملی پارالمپیک گفت: تلاش بر این است که هفته و روز ملی پارالمپیک، بین المللی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود خسروی وفا در حاشیه مراسم روز ملی پارالمپیک، در مورد تولیدات ملی اظهار کرد: از دو سال قبل کار را شروع کردیم، الان در حال تولید هستیم، با صحبت مقام معظم رهبری کار جدی تر شد، البته سال گذشته از تولیدات ملی رونمایی شد و پیگیر موضوع هستیم.

وی همچنین در مورد استخدام ورزشکاران جانباز نیز گفت: استخدام ورزشکاران جانبازان و معلول توسط وزیر ورزش پس از دیداری که با رهبر داشتیم با سرعت عمل بیشتری در حال پیگیری است، البته کارهای اداری آن را به اتمام رسانده ایم و امیدواریم تا پایان سال بحث استخدام مدال آوران و حقوق آن ها در صندوق حمایت از قهرمانان نهایی شود.

رییس کمیته ملی پارالمپیک در مورد زیر ساخت ها و توسعه آن در بخش ورزش جانبازان و معلولان تصریح کرد: موضوع زیرساخت ها کار ما نیست و اصلا بودجه ای در این زمینه برای کمیته ملی پارالمپیک تعریف نشده است، کار ما حمایت از فدراسیون ها در سطح جهانی، حضو در میادین بین المللی و تولیدات داخلی است.

وی در پایان در مورد روز ملی پارالمپیک گفت: این روز را در ایران شروع کرده ایم و امروز آن را در دنیا جشن می گیرند، تلاش می کنیم این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسروی وفا: روز ملی پارالمپیک بین المللی خواهد شد

خسروی وفا: روز ملی پارالمپیک بین المللی خواهد شد