مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:402021-10-16فناوري

با سرویس بلیت امنیتی بانک ایران زمین بیشتر آشنا شوید


باید گفت بانک ایران زمین این سرویس را به منظور ارتقای امنیت کاربران سامانه های همراه بانک و بانکداری الکترونیک و نیز به منظور جلوگیری از برداشت های غیر مجاز از سپرده های مشتریان راه اندازی کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تابناک ؛ امروزه استفاده از نرم افزارهای بانکی کار بسیاری از مراجعه کنندگان حضوری به بانک ها را راحت تر کرده است مخصوصا از زمان شیوع ویروس کرونا بکارگیری از این نرم افزارها توسط مشتریان دوچندان شده است.

در همین راستا بانک های دولتی و خصوصی سعی می کنند که با ارائه نرم افزار نوین و به روز بتوانند نظر مشتریان خود را جلب کنند.

بانک ایران زمین از جمله مجموعه هایی است که علاوه بر تلاش برای به کارگیری نرم افزارهای مختلف، حفظ امنیت اطلاعات کاربران را هم مدنظر قرار می دهد.

هر چند که در نرم افزارهای خود تا حد امکان به این مهم توجه داشته ولی باز هم به منظور ارتقا امنیت کاربران و جلوگیری از سو استفاده های مالی روش های دیگری هم دارد.

به گونه ای که بانک ایران زمین توانسته با هدف جلوگیری از کلاهبرداری و نیز به منظور افزایش امنیت حساب های بانکی مشتریان خود اقدام به راه اندازی سرویس بلیت امنیتی کرده است.

این نرم افزار از اواخر سال گذشته توسط بانک ایران زمین اجرایی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با سرویس بلیت امنیتی بانک ایران زمین بیشتر آشنا شوید

با سرویس بلیت امنیتی بانک ایران زمین بیشتر آشنا شوید