مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:352021-10-16پزشكي

سیزدهمین کنگره خاورمیانه ای قلب و عروق در شیراز برگزار می شود


رییس مرکز تحقیقات بیماری های قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از برگزاری سیزدهمین کنگره خاورمیانه ای قلب و عروق و ششمین کنگره مداخلات پیچیده قلبی به میزبانی این کلانشهر خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس مرکز تحقیقات بیماری های قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از برگزاری سیزدهمین کنگره خاورمیانه ای قلب و عروق و ششمین کنگره مداخلات پیچیده قلبی به میزبانی این کلانشهر خبر داد.

محمدجواد زیبایی نژاد شنبه 24 مهرماه در یک کنفرانس خبری از برگزاری سیزدهمین کنگره خاورمیانه ای قلب و عروق و ششمین کنگره مداخلات پیچیده قلبی به میزبانی شیراز خبر داد و اظهار کرد: این کنگره از 29 مهرماه تا 2 آبانماه در شیراز و به شکل ویبنار برگزار می شود.

او با بیان اینکه بیماری کرونا تهدیدی بود که سبب شد شکل کنگره ها را تغییر داده و به یک فرصت تبدیل کنیم، گفت: این کنگره در 11 دوره به شکل وسیع در داخل و خارج ایران از جمله امارات و ترکیه با صرف هزینه های گزاف هم برای شرکت کنندگان و برگزارکنندگان برگزار می شد که به دلیل کرونا به شکل ویبنا برگزار کردیم که هم سبب مشارکت حداکثری متخصصان است و هم صرفه جویی در وقت و هزینه ها شد.

رییس مرکز تحقیقات بیماری های قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر اینکه امسال با حداقل هزینه ها و با مشارکت حداکثری متخصصان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیزدهمین کنگره خاورمیانه ای قلب و عروق در شیراز برگزار می شود

سیزدهمین کنگره خاورمیانه ای قلب و عروق در شیراز برگزار می شود