مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-16ورزشي

حضور ورزشکاران ایران در رقابت های بوکس شطرنج جهانی ایتالیا


رییس کمیته بوکس شطرنج و سرمربی تیم ملی بوکس شطرنج جمهوری اسلامی ایران از حضور ورزشکاران این رشته، در مسابقات جهانی 2021 ایتالیا خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس کمیته بوکس شطرنج و سرمربی تیم ملی بوکس شطرنج جمهوری اسلامی ایران از حضور ورزشکاران این رشته، در مسابقات جهانی 2021 ایتالیا خبر داد.

فریدون پویا در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه مسابقات جهانی بوکس شطرنج با حضور ورزشکاران 23 کشور در جزیره سیسیل برگزار می شود، گفت: تیم ملی بوکس شطرنج ایران با مجوز شورای برون مرزی از وزارت ورزش و جوانان و همکاری فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی از 15 آذر به مدت یک هفته به مصاف حریفان می رود.

سرمربی تیم ملی بوکس شطرنج ایران با بیان اینکه رقابت جهانی بوکس شطرنج در 5 رده نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می شود، اضافه کرد: اعضای تیم ملی در بخش های آقایان و بانوان پس از برگزاری اردو در استان البرز انتخاب و به ایتالیا اعزام می شوند.

پویا بر اهمیت حضور پررنگ تیم ملی در رده های جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان تاکید کرد و ادامه داد: اردوی آماده سازی و انتخابی تیم ملی بوکس شطرنج ایران با اهتمام و حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج و هیات ورزش های رزمی استان البرز از یکم آبان به مدت یک هفته در کرج برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ورزشکاران ایران در رقابت های بوکس شطرنج جهانی ایتالیا

حضور ورزشکاران ایران در رقابت های بوکس شطرنج جهانی ایتالیا