مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:302021-10-16سياسي

میانجیگران از امروز پرونده های قابل گذشت را حل و فصل می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی در مراسم اعطای پروانه و لوح تقدیر به نفرات برتر نخستین دوره میانجیگری افزود: - رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور میانجیگری را یک تاسیس مهم قضایی دانست و گفت: بر اساس ماده 32 قانون آیین دادرسی کیفری دادسرا ها می توانند پرونده ها و شکایات قابل گذشت را از امروز به میانجیگران بسپارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی در مراسم اعطای پروانه و لوح تقدیر به نفرات برتر نخستین دوره میانجیگری افزود: هزار نفر در سراسر کشور متقاضی دریافت پروانه میانجیگری بودند که بعد از گذراندن آموزش ها و آزمون ها تعداد 500 نفر موفق به دریافت پروانه شدند.

وی ادامه داد: آموزش ها و آزمون های استاندارد برای متقاضیان این حوزه برگزار شد که هدف از این آموزش ها و آزمون ها این است که افراد مهارت و دانش لازم را داشته باشند.

صادقی با بیان اینکه هم به افراد و هم موسسات پروانه میانجیگری داده شود، گفت: موسسه میانجیگری شرایط خاصی دارد که پس از احراز شرایط می توان با اخذ پروانه موسسه فعالیت کنند.

رییس مرکز توسعه حل اختلاف کشور افزود: اگر هفت میانجیگر بتوانند با یکدیگر همکاری کنند می توانند پروانه موسسه میانجیگری دریافت کنند و در این شرایط با مشارکت افراد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میانجیگران از امروز پرونده های قابل گذشت را حل و فصل می کنند

میانجیگران از امروز پرونده های قابل گذشت را حل و فصل می کنند