مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-16سياسي

نیاز مبرم ساوه به هفتاد مدرسه جدید


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش روزافزون جمعیت در ساوه بر لزوم ساخت هفتاد مدرسه جدید در این شهر تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه , حجت الاسلام محمد سبزی در حاشیه کلنگ زنی ساخت 2 مدرسه خیرساز در منطقه گرشاسبی ساوه گفت : با توجه به اینکه مدارس شهر بصورت دو شیفت فعالیت میکنند لازم است تا برای رفع نیاز دانش آموزان و سیستم آموزشی هفتاد مدرسه در این شهر ساخته شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه خیران مدرسه ساز به ساوه عنایت ویژه ای دارند گفت : خوشبختانه طی سالیان اخیر مدارس زیادی توسط خیرین در این شهر ساخته شده که بعضا حتی از خارج از کشور این عمل نیک را انجام داده اند اما باتوجه به صنعتی بودن و افزایش روزافزون جمعیت دانش آموزی نیاز است فکری به حال زیرساخت های آموزشی کنیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس با اشاره به افزایش حدود هزار نفری جمعیت دانش آموزی در سال گفت : با این حساب باید سالانه 4 مدرسه جدید در این شهر ساخته شود لذا همه دستگاه ها در کنار خیرین باید این نیاز را برطرف کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم تهیه زیرساخت در اطراف واحدهای مسکن ملی افزود : با توجه به ساخت 2 هزار واحد مسکن ملی در ساوه و همچنین آغاز طرح نیز اشاره داشت و عنوان کرد : در ساوه تعدادی از فرهنگیان مستاجر هستند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز مبرم ساوه به هفتاد مدرسه جدید

نیاز مبرم ساوه به هفتاد مدرسه جدید