مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 08:252021-10-16ورزشي

برنامه های زیادی برای حوزه بانوان داریم


سرپرست معاونت بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: برنامه های زیادی برای حوزه بانوان داریم که هفته آینده اعلام می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مریم کاظمی پور که امروز با حکم وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست معاونت بانوان وزارت ورزش منصوب شد از شرکت کنندگان در مراسم روز ملی پارالمپیک بود.

وی در حاشیه این مراسم با ابراز خرسندی از اینکه اولین روز مسئولیتش مقارن با هفته پارالمپیک شده است، گفت: از این بابت خوشحالم و امیدوارم بتوانیم در این حوزه نیز قدم های موثری به خصوص در بهبود وضعیت ورزشکاران دختر کشورمان برداریم.

کاظمی پور با بیان اینکه حال ورزش بانوان خوب است، ادامه داد: پیش از این زحمات زیادی در این حوزه کشیده شده است و ما در آینده نیز هدفمند در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

کاظمی پور ادامه داد: از اقداماتی که تا امروز در حوزه استعدادیابی و در بخش قهرمانی در حوزه بانوان صورت گرفته است، حمایت می کنیم.

سرپرست معاونت بانوان وزارت ورزش تصریح کرد: ما برنامه های زیادی برای حوزه بانوان داریم که هفته آینده آنها را اعلام خواهیم کرد.

یکی از اهداف ما افزایش انگیزه در میان ورزشکاران است چه به لحاظ مادی و چه به لحاظ معنوی و امیدواریم همانطور که در تیروکمان اقدامات زیادی را شروع کردیم و مسیر تازه ای را بوجود آوردیم در حوزه بانوان وزارت ورزش هم شرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های زیادی برای حوزه بانوان داریم

برنامه های زیادی برای حوزه بانوان داریم