مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 07:552021-10-16دانش

کارگاه «آشنایی با اصول مقاله نویسی علمی پژوهشی» برگزار می شود


انجمن های علمی دانشجویی کسب و کار الکترونیک و بازاریابی دانشگاه رازی کارگاه آشنایی با اصول مقاله نویسی علمی ـ پژوهشی را برگزار می کند.

- کارگاه آشنایی با اصول مقاله نویسی علمی پژوهشی برگزار می شود انجمن های علمی دانشجویی کسب و کار الکترونیک و بازاریابی دانشگاه رازی کارگاه آشنایی با اصول مقاله نویسی علمی ـ پژوهشی را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، این کارگاه با تدریس دکتر احسان خسروی ـ دکترای کارآفرینی، 24 مهرماه ساعت 18 تا 22 برپا می شود.

آشنایی با انواع مجلات و انواع همایش ها و بررسی و دسته بندی آن ها، تفاوت بین طرح پژوهش با مقاله، ضرورت نگارش مقاله، آشنایی با ساختار مقاله به تناسب مجلات و همایش های مختلف، بررسی ویژگی های عنوان مقاله، بخش های مختلف چکیده و کلمات کلیدی مقاله، نکات کلیدی مقدمه و بیان مساله و مبانی نظری و پیشینه پژوهش، بخش های مختلف روش شناسی پژوهش، گزارش یافته ها، بخش های مختلف بحث، نتیجه گیری و پیشنهادها و نحوه گزارش آن ها، بررسی عنوان، چکیده و کلمات کلیدی در بخش انگلیسی، نحوه گزارش منابع درون متنی و پایان متنی و نحوه رعایت اصول اخلاق در انتشار مقاله، ارائه معیارهای انتخاب مجله هدف و بیان نکات کلیدی در فرآیند ارسال و پذیرش مقاله برای مجلات، محورهای این کارگاه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه «آشنایی با اصول مقاله نویسی علمی پژوهشی» برگزار می شود

کارگاه «آشنایی با اصول مقاله نویسی علمی پژوهشی» برگزار می شود