مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-16سياسي

برگزاری جشنواره سراسری پروین اعتصامی توسط دانشگاه کوثر بجنورد


رییس دانشگاه کوثر بجنورد از برگزاری دومین جشنواره سراسری پروین اعتصامی توسط این دانشگاه خبر داد و گفت: اسفند ماه این جشنواره با موضوع فرهنگی، - ، علیرضا حسینی صبح شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در دانشگاه کوثر بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه کوثر به سن 10 سالگی خود رسیده است لذا مراسمی با همین عنوان برگزار خواهد شد.

رییس دانشگاه کوثر بجنورد ادامه داد: معرفی خدمات دانشگاه به مردم، معرفی چشم انداز ده ساله دانشگاه و تشریح ظرفیت های این مجموعه از اهداف این مراسم خواهد بود.

وی افزود: نخستین مرکز نوآوری بانوان با هدف تبدیل ایده به ثروت توسط دانشگاه کوثر راه اندازی شده و فعالیت دارد اما هنوز به صورت رسمی افتتاح نشده است.

حسینی از برگزاری دومین جشنواره سراسری پروین اعتصامی توسط این دانشگاه خبر داد و گفت: اسفند ماه این جشنواره با موضوع فرهنگی، هنری، صنایع دستی و اجتماعی اجرا خواهد شد.

رییس دانشگاه کوثر بجنورد تصریح کرد: همایش ملی ایران شناسی و میراث نوشتاری زبان عربی نیز توسط این دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: نخستین همایش ملی مشاهیر و مفاخر خراسان شمالی با کمک اداره کل ارشاد استان برگزار خواهد شد.

حسینی از ظرفیت جذب 700 دانشجو طی سال جاری خبر داد و گفت: تاکنون 550 نفر در دانشگاه ثبت نام کرده اند و پیش بینی می کنیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره سراسری پروین اعتصامی توسط دانشگاه کوثر بجنورد

برگزاری جشنواره سراسری پروین اعتصامی توسط دانشگاه کوثر بجنورد