مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-16سياسي

چهل هزار هسته-گروه جهادی می توانند پیشرفت روستاها را محقق کنند


نماینده تهران در مجلس در نامه ای خطاب به رییس جمهور اعلام کرد: چهل هزار هسته ـ گروه جهادی، به شرط پای بندی همگان به سیاست های کلّی نظام، خواهند توانست توزیع جمعیت و پیشرفت روستایی را سامان ببخشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، یکی از نهادهای انقلابی که به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد، جهاد سازندگی بود، این نهاد انقلابی و مردمی با هدف محرومیت زدایی از روستاها ، توسعه متعادل کشور و افزایش عمل کردند.

 در دولت اصلاحات طرح ادغام وزارت جهاد سازندگی و وزارت کشاورزی اجرا شد و قرار شد با همان روحیه جهاد به کمک کشاورزان و دامداران کشور بشتابند، اما در عمل در گیرو دار بورکراسی قرار گرفت و روحیه جهادی کمرنگ شد.

رضا ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی دولت سیزدهم اخیرا اعلام کرده، قصد دارد، جهاد سازندگی را احیا کند، برخی معتقدند مهمترین زمینه برای احیای جهاد سازندگی ، روحیه تعاون و کمک مردمی به هم دیگر است که اکنون به دلیل مشکلات اقتصادی کمتر شده است، به هر حال برخی افراد هم چاره کار اقتصاد کشور و به ویژه مشکلات تولید روستا را روحیه جهادی می دانند، البته معتقدند در قالب خشک اداری این روحیه شکل نمی گیرد، بلکه افراد دارای روحیه از خودگذشتگی و فداکاری می توانند به عنوان جهادگر عمل کنند و با تجمیع انرژی همه گروههای جهادی موج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهل هزار هسته-گروه جهادی می توانند پیشرفت روستاها را محقق کنند

چهل هزار هسته-گروه جهادی می توانند پیشرفت روستاها را محقق کنند