مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-16پزشكي

روزانه بیش از 250 دز واکسن در «ملکشاهی» تزریق می شود


با تلاش مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان و همراهی مردم روزانه به طور میانگین بیش از 250 دزُ واکسن نوبت اول و دوم در شهرستان ملکشاهی تزریق می شود.

- نجف پورافشار صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: طبق سند ملی واکسیناسیون تا 20 مهرماه سال جاری تعداد 17 هزار و 569 دزُ واکسن که در این شهرستان تزریق شده است، 10 هزار و 748 دزُ مربوط به نوبت اول و 6 هزار و 821 دزُ مربوط به نوبت دوم است.

فرماندار ملکشاهی گفت: هم اکنون با تلاش مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان و همراهی مردم روزانه به طور میانگین بیش از 250 دزُ واکسن نوبت اول و دوم در این شهرستان تزریق می شود.

وی ادامه داد: همچنان تزریق واکسن کرونا سنین بالای 12 سال شهرستان در دستور کار است و تلاش می کنیم در سریع ترین زمان ممکن جمعیت هدف تحت پوشش تزریق واکسن کرونا قرار گیرد.

پورافشار به میزان پوشش واکسیناسیون دانش آموزان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تا تاریخ 20 مهرماه یک هزار و 149 دانش آموز در این شهرستان واکسن کرونا تزریق کردند.

وی با بیان اینکه هم اکنون گروه های سیار برای تزریق واکسن کرونا در مناطق روستایی و عشایری به کار گرفته شده اند، افزود: برای تسریع در پوشش کامل واکسیناسیون، تزریق واکسن کرونا خانه به خانه در این شهرستان انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه بیش از 250 دز واکسن در «ملکشاهی» تزریق می شود

روزانه بیش از 250 دز واکسن در «ملکشاهی» تزریق می شود