مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-16سياسي

دلیلی ندارد عواید گردشگری اماکن فارس در استان های دیگر هزینه شود


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نوع نگاه ما به گردشگری، نگاهی ناقص است، گفت: دلیلی ندارد عواید حاصل از گردشگری ما در استان های دیگر هزینه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابراهیم عزیزی در دیدار با برخی فعالان، صاحب نظران و پیشکسوتان عرصه گردشگری در جوار آرامگاه حافظ، پس از شنیدن دغدغه های آنان، طی سخنانی اظهار داشت:  نوع نگاه ما به موضوع گردشگری و میراث فرهنگی نگاه ناقصی است و نباید به این حوزه، تهدید محور نگریست.

او با تاکید بر نگاه فرصت محور به گردشگری و استفاده از تجربیات کشورها در این عرصه بیان کرد: بسیاری از کشورها با استفاده از ظرفیت های اندک خود درآمدهای سرشاری را از راه گردشگری جذب می کنند در حالی که کشور ما دارای ظرفیت های بسیاری در این حوزه است.

با استفاده از ظرفیت های بومی، حوزه گردشگری را فعال کنیم نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نباید این گونه فکر کنیم که همه مشکلات گردشگری را باید دولت حل کند در حالی که خودمان باید دست به کار شده و با طرح های خلاقانه و مردمی و استفاده از ظرفیت های بومی و محلی این صنعت را فعال کرد.

عزیزی با تاکید بر خلق قانون های کاربردی با مشارکت فعالان عرصه گردشگری گفت: قانون گردشگری از آسمان به زمین نمی آید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیلی ندارد عواید گردشگری اماکن فارس در استان های دیگر هزینه شود

دلیلی ندارد عواید گردشگری اماکن فارس در استان های دیگر هزینه شود