مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 07:302021-10-16سياسي

پس از کرونا آموزش حافظه محور ترک می شود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برنامه پنج ساله راهبردی عملیاتی دانشگاه آزاد گفت: در برنامه پنج ساله تحول ملاحظات امروز دنیای آموزش در نظر گرفته شده و قصد داریم آموزش حافظه محور را ترک کنیم.

- رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برنامه پنج ساله راهبردی عملیاتی دانشگاه آزاد گفت: در برنامه پنج ساله تحول ملاحظات امروز دنیای آموزش در نظر گرفته شده و قصد داریم آموزش حافظه محور را ترک کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد مهدی طهرانچی در هفدهمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی که با محوریت رو نمایی از برنامه پنج ساله راهبردی عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد علوم تحقیقاتی برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب برای دانشگاه آزاد مسیرهایی را تعریف کرده اند که برای ما حجت است.

دانشگاه آزاد باید بتواند با انتخاب اساتید مومن و قوی به محیطی تحقیقی تبدیل شود و در جهت مسیری رود که به تبدیل شدن به معتبرترین دانشگاههای دنیا منجر شود.

وی ادامه داد: این دانشگاه در رتبه بندی شانگهای 2021 در رشته مکانیک رتبه 43 را کسب کرد.

طهرانچی با بیان این که با اجرای برنامه ها دو رکن فرهنگ سازی و بستر سازی دارد، افزود: کنش گران عرصه تحول، دانشجویان ،کارکنان و اعضای هیات علمی و مدیران هستند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از کرونا آموزش حافظه محور ترک می شود

پس از کرونا آموزش حافظه محور ترک می شود