موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-16پزشكي

صفرتا صد اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در کردستان/آیا زیرساخت اجرای طرح در استان مهیا بود؟


طرح نسخه نویسی الکترونیکی یکی از فواید به کارگیری تخصص های فناوری اطلاعات در حوزه پزشکی و درمان است که در این گزارش به چگونگی اجرای، مزایا و معایب آن پرداخته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، این سال ها، ورود تکنولوژی به تمامی زمینه های زندگی بشری اجتناب ناپذیر شده است.

یکی از این زمینه ها، حوزه سلامت و بهداشت و درمان است که خود بر پایه پیشرفت علم بنا شده است.

نمود تکنولوژی در حوزه بهداشت و درمان تنها به اختراع ابزار و تجهیزات پزشکی خلاصه نمی شود بلکه امروزه شاهد تأثیرات مثبت و مفید فناوری اطلاعات در این حوزه هستیم.

ثبت الکترونیکی سلامت (EHR) و یا مدارک الکترونیکی پزشکی (EMR)، به مجموعه نظام مندی از اطلاعات سلامت بیمار و جامعه الکترونیکی ذخیره شده در فرمت دیجیتال گفته می شود که این سوابق را می توان در سراسر مراکز بهداشتی درمانی مختلف به اشتراک گذاشت.

 سوابق از طریق، سیستم های اطلاعات سازمانی وسیع متصل به شبکه یا دیگر شبکه های اطلاعات و مبادله ای به اشتراک گذاشته می شود ثبت الکترونیکی سلامت ممکن است شامل طیف وسیعی از اطلاعات، ازجمله جمعیت، سابقه پزشکی، دارو و آلرژی، وضعیت ایمن سازی، نتایج آزمایش ها، تصاویر رادیولوژی، علائم حیاتی، آمار شخصی مانند سن و وزن و اطلاعات صورت حساب باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفرتا صد اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در کردستان/آیا زیرساخت اجرای طرح در استان مهیا بود؟

صفرتا صد اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی در کردستان/آیا زیرساخت اجرای طرح در استان مهیا بود؟