مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 07:252021-10-16ورزشي

سخنی با شورای شهر یاسوج/راهی جز تغییر روند کنونی در شهر یاسوج ندارید


اکنون شورای یک دست شهر یاسوج می بایست برای شهری تصمیم بگیرند که به درست یا غلط نام پایتخت طبیعت ایران را به دنبال دارند نامی که فراتر از وضعیت درون این شهر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ عاقبت پس از حاشیه های فراوان در شورای جدید شهر یاسوج و جمع شدن هر 7 نفر زیر یک سقف و رفع مشکل آنها و پیوستن آن دو نفر که در وقت های اضافی و به قول فوتبالی ها در ضربات پنالتی تایید شدند شورای شهر مرکز استان به حدنصاب حداکثری رسید و اعضای هیئت رییسه انتخاب شدند.

هدایت اکبری این بار بدون دغدغه و با 7  رای کامل رییس شورای شهر شد و سایر اعضای هیئت رییسه نیز با آرای کامل جایگاه های شورا را تصاحب کردند که این اتفاق نظر و رای حداکثری را به فال نیک می گیریم چرا که معتقدیم با ترکیبی که از قبل ایجاد شده بود راهی به غیر از این باقی نمی ماند و شورا باز هم دچار مشکل می شد.

اکنون شورای یک دست شهر یاسوج می بایست برای شهری تصمیم بگیرند که به درست یا غلط نام پایتخت طبیعت ایران را به دنبال دارند نامی که فراتر از وضعیت درون این شهر، خیابان ها و معابر و پارکها و فضای سبز و پروژه های عمرانی و مبلمان شهری آن است.

هر چند ممکن است برخی اعضای شورا به هر دلیل حتی دغدغه ای برای انتخاب در دوره آینده هم نداشته باشند! و ادامه روند موجود در شهر نیز به آنها صدمه ای وارد نکند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنی با شورای شهر یاسوج/راهی جز تغییر روند کنونی در شهر یاسوج ندارید

سخنی با شورای شهر یاسوج/راهی جز تغییر روند کنونی در شهر یاسوج ندارید