مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-16سياسي

جزییات افزایش حقوق 1401؛ از 10 تا بالای 30 درصد


آنطور که رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد در سال آینده افزایش حقوق کارکنان پلکانی و احتمالا از 10 تا بالای 30 درصد خواهد بود.

- آنطور که رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد در سال آینده افزایش حقوق کارکنان پلکانی و احتمالا از 10 تا بالای 30 درصد خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بخشنامه بودجه سال 1401 دستگاه های دولتی مکلف شدند میزان افزایش حقوق کارکنان را به طور متوسط 10 درصد در نظر بگیرند که اعلام این میزان با توجه به شرایط تورمی با واکنش هایی از جمله برخی نمایندگان مجلس همراه بود.

اما این که جریان افزایش حقوق کارکنان در سال آینده به چه صورتی است، در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رییس هیات عامل صندوق توسعه ملی از میرکاظمی – رییس سازمان برنامه و بودجه مورد سوال قرار گرفت و وی در پاسخ به ایسنا توضیحاتی ارائه کرد.

نمی شود بخاطر کارکنان تمام مردم در سختی باشند میرکاظمی با بیان این که در سال آینده افزایش حقوق به صورت پلکانی انجام خواهد شد، اظهار کرد: بر این اساس تلاش بر این است که حداقل افزایش اعمال شده ولی حقوق های پایین ممکن است تا بالای 30 درصد نیز افزایش یابد اما کسانی که چندین بار افزایش حقوق داشته اند کمترین درصد رشد را خواهند داشت، بنابراین افزایش حقوق برای تمامی کارکنان یکسان نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات افزایش حقوق 1401؛ از 10 تا بالای 30 درصد

جزییات افزایش حقوق 1401؛ از 10 تا بالای 30 درصد