موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 06:402021-10-16اقتصادي

60 درصد دستگاه های دولتی مناسب سازی شدند/ سهم فضاهای شهری 38 درصد


رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی و مناسب سازی کشور اعلام کرد که دستگاه های دولتی بیش از 60 درصد و فضاهای شهری بیش از 38 درصد مناسب سازی شده اند.

- رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی و مناسب سازی کشور اعلام کرد که دستگاه های دولتی بیش از 60 درصد و فضاهای شهری بیش از 38 درصد مناسب سازی شده اند.

ابراهیم کاظمی مومن سرایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت مناسب سازی فضاهای شهری برای نابینایان اظهار کرد: همانطور که باید برای سایر افراد جامعه به ویژه افراد دارای معلولیت، به هم سطح سازی و مناسب سازی پیاده روها و خیابان ها و مجموعه های دولتی توجه شود، به طور قطع نابینایان نیز نیازمند امکانات خاص تری هستند.

مناسب سازی فضاهای شهری و پیاده روها موضوعی است که باید برای همه افراد جامعه میسر شود، اما وجود مسیر ویژه سکه ای و شیاری یکی از بحث های عمده و مهمی است که باید در این زمینه برای نابینایان ایجاد شود.

وی ادامه داد: یکی دیگر از موضوعاتی که باید در مناسب سازی فضاها مورد توجه قرار گیرد، ایجاد علائم حسی در ورودی و خروجی دستگاه های دولتی یا ایجاد علامت های خاص برای استفاده از آسانسور و علائم صوتی در ایستگاه های مترو و اتوبوس برای نابینایان است.

رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی و مناسب سازی کشور با بیان اینکه شهرداری ها در مناسب سازی فضاهای شهری نقش عمده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد دستگاه های دولتی مناسب سازی شدند/ سهم فضاهای شهری 38 درصد

60 درصد دستگاه های دولتی مناسب سازی شدند/ سهم فضاهای شهری 38 درصد