مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 06:302021-10-16اقتصادي

افتتاح اقامتگاه بوم گردی به بارت در شهرستان اراک


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از افتتاح اقامتگاه بوم گردی در روستای قلعه نو شهرستان اراک خبر داد.

-  مصطفی مرزبان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: اقامتگاه بوم گردی به بارت به بهره برداری رسید.

وی افزود: اقامتگاه بوم گردی به بارت اولین اقامتگاه در روستای قلعه نو است و دومین اقامتگاه بوم امیدواریم استقبال بیشتری برای راه اندازی اقامتگاه های سنتی در این روستا و روستاهای هدف گردشگری استان داشته باشیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: این اقامتگاه با حجم سرمایه گذاری 60 میلیارد ریال است و توسط بخش خصوصی احداث شده است.

وی در ادامه افزود: افتتاح این پروژه گردشگری، 9 فرصت شغلی را به همراه داشته است، که تمامی کارکنان آن از ساکنین روستا تامین شده است.

مرزبان افزود: این مکان به مساحت 2000 متر مربع، بزرگترین اقامتگاه بوم گردی در سطح استان است که مشتمل بر 8 واحد مستقل اقامتی و با ظرفیت اسکان 50 نفر مسافر،  دارای امکانات و تجهیزات کامل از جمله دو طبقه سالن پذیرایی و رستوران سنتی و دمنوش خانه آماده ارائه خدمات به مسافران  است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی خاطر نشان کرد: این اقامتگاه  دومین بوم گردی در شهرستان اراک و در کنار مسیر جاده اصلی  اراک به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اقامتگاه بوم گردی به بارت در شهرستان اراک

افتتاح اقامتگاه بوم گردی به بارت در شهرستان اراک