مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 06:302021-10-16سياسي

ایجاد 2 هزار فرصت شغلی جدید از محل موقوفات خیرین در مهریز


رییس اداره اوقاف و امور خیریه مهریز با اشاره به ضرورت ترویج این فرهنگ حسنه بین اقشار مختلف جامعه، از اشتغال زایی برای دو هزار نفر از محل موقوفات در این شهرستان خبر داد.

- سید مهدی سیدی در گفت و گو با خبرنگار فارس در مهریز، با بیان این که متولیان وظیفه اداره موقفه را بر عهده دارند، اظهار کرد: ید متولی، ید مالکانه نیست بلکه امانی است و متولیان باید ضمن تعامل با ادارات اجرایی در اجرای شایسته، طرح امینانه نیت واقف تلاش نمایند.

وی نگهداری و  احیا موقوفات را مهم دانست و افزود: متولیان باید در تثبیت مالکیت موقوفه و وصول اجاره و اجرای نیت وقفین خیراندیش اقدام کنند.

   رییس اداره اوقاف و امور خیریه مهریز با اشاره به این که در این شهرستان مهریز 1920 موقوفه و 4663رقبه وجود دارد گفت: اداره اوقاف و امور خیریه باغشهر تاریخی مهریز در نظر دارد نگهداری از موقوفات  را برعهده امین های موقوفات قرار دهد.

    سیدی با بیان این که تاکنون 15 نفر در خصوص امین موقوفه در شهرستان مهریز اعلام آمادگی کردند تصریح کرد: دواطلبین جهت به عهده گرفتن موقوفات می تواند با اداره اوقاف این شهرستان مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: 220میلیون تومان از محل بقاع متبرکه در جهت انجام طرح های عمرانی، جاری، فرهنگی در خصوص توسعه امامزاده سید غیاث الدین، امام زاده سید شمس الدین و س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 2 هزار فرصت شغلی جدید از محل موقوفات خیرین در مهریز

ایجاد 2 هزار فرصت شغلی جدید از محل موقوفات خیرین در مهریز