مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 06:102021-10-16اقتصادي

فرمانداران بر نحوه توزیع گاز نظارت جدی داشته باشند


فرمانداران سیستان و بلوچستان بر نحوه توزیع گاز نظارت جدی داشته باشند تا مردم در فصل زمستان با مشکل خاصی روبرو نشوند.

- به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در نشست تأمین گاز زمستان استان اظهار داشت: لازم است تا بر نحوه تأمین سیلندر گاز مایع اقدام جدی صورت گیرد تا مردم با مشکل کمبود سیلندر گاز مواجه نشوند.

وی ادامه داد: فرمانداران باید در زمینه توزیع نظارت کنند چراکه بازوی اجرایی و نظارتی ما در زمستان پیش رو هستند لذا باید تمام تلاش خود را بکار گیرند.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: آگاهی بخشی نسبت به مخاطرات استفاده از سیلندر گاز مایع در خودرو به صورت جدی در دستور کار باشد چراکه در گذشته حوادث زیادی رخ داده که باید در این زمینه دقت لازم به عمل آید.

وی افزود: فرمانداران سیستان و بلوچستان بر نحوه توزیع گاز نظارت جدی داشته باشند تا مردم در فصل زمستان با مشکل خاصی روبرو نشوند.

مدرس خیابانی تصریح کرد: سازمان تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت نظارت کافی داشته باشند تا دست دلالان در بازار گاز مایع قطع شود.

وی تاکید کرد: دستگاه های دست اندرکار در زمینه تأمین سوخت زمستان اقدامات لازم را انجام دهند تا در این فصل سرد مردم سیستان و بلوچستان با مشکل کمبود سوخت مواجه نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانداران بر نحوه توزیع گاز نظارت جدی داشته باشند

فرمانداران بر نحوه توزیع گاز نظارت جدی داشته باشند