مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 06:002021-10-16سياسي

رضایت مردم از خدمات پستی حیاتی است


رضایت مردم و توجه آن ها به خدمات پستی و اعلام رضایت آن ها برای مجموعه پست کشور حیاتی است، از این نظر نیز بنابر ارزیابی که شرکت ملی پست ایران داشته ما توانستیم رتبه سوم کشور را ازآن خود کنیم.

- ایسنا/لرستان مدیرکل پست لرستان گفت: رضایت مردم و توجه آن ها به خدمات پستی و اعلام رضایت آن ها برای مجموعه پست کشور حیاتی است، از این نظر نیز بنابر ارزیابی که شرکت ملی پست ایران داشته ما توانستیم رتبه سوم کشور را ازآن خود کنیم.

محمد ناظری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مجموعه پست یک مجموعه کاملاً دولتی بوده که خدمات آن تأثیر مستقیم بر رضایت و عدم رضایت هم استانی ها و مشتری ها خواهد داشت.

وی ادامه داد: در بحث خدمات همکاران علی الرغم همه حجم کاری که داشتیم با عددی بیش از سه برابر با بیماری هایی که وجود دارد دست از تلاش و کوشش برنداشتند به طوری که اداره کل پست لرستان از بین 36 اداره کل پست استان ها و مناطق پستی استان تهران در پایان سال 1399 براساس ارزیابی شرکت ملی پست ایران و براساس مدل کارت امتیازی متوازن یا BSC توانستند رتبه چهارم کشوری را کسب کنند که این رتبه در طول کل تاریخ اداره کل پست استان بی نظیر و نادر است.

ناظری تصریح کرد: رضایت مردم و توجه آن ها به خدمات پستی و اعلام رضایت آن ها برای مجموعه پست کشور حیاتی است، از این نظر نیز بنابر ارزیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضایت مردم از خدمات پستی حیاتی است

رضایت مردم از خدمات پستی حیاتی است