مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-16سياسي

97 درصد ابلاغ قضایی در مازندران الکترونیکی انجام شد


بیش از 97 درصد دو میلیون و 567 هزار ابلاغ قضایی صادر شده طی نیمه اول امسال به صورت الکترونیک در استان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام صادق اکبری با اشاره به شاخص های سند تحول قضایی، ابلاغ الکترونیک را یکی از شاخص های مهم در رفع بسیاری از مشکلات و معضلات دانست و گفت: در شش ماه گذشته با توجه به گستردگی حوزه های قضایی استان، 97 درصد ابلاغ ها در استان به صورت الکترونیک انجام شد.

وی با اشاره به اینکه کاهش هزینه ها و رعایت حریم افراد، کاهش اتلاف وقت و استفاده کمتر از نیروی انسانی از مزایای ابلاغ الکترونیک است، خاطرنشان کرد: با ابلاغ الکترونیک، اصحاب پرونده در سریع ترین زمان می توانند نتیجه دادرسی را روی سامانه و تلفن همراه دریافت کنند.

وی افزود: در شش ماه گذشته از تعداد دو میلیون و567 هزار و 738 ابلاغ صادره 2 میلیون و492 هزار و260 ابلاغ به صورت الکترونیک 56 هزار و 931 ابلاغ نیمه الکترونیک و 780 ابلاغ به صورت سنتی بوده همچنین 17 هزار و677 آگهی به صورت الکترونیک انجام شد.

رییس کل دادگستری استان مازندران در ادامه همچنین با اشاره به سامانه نوبت دهی قضایی اظهار داشت: این سامانه برای اخذ نوبت برای مراجعه به شعب و واحدهای متمرکز اجرای احکام دادگستری در سراسر استان راه اندازی شده است و در شش ماه گذشته تعداد 331 هزار و434 مورد نوبت دهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 درصد ابلاغ قضایی در مازندران الکترونیکی انجام شد

97 درصد ابلاغ قضایی در مازندران الکترونیکی انجام شد