مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 05:252021-10-16اقتصادي

60 هکتار به اراضی زیر کشت زعفران در کرمانشاه اضافه شد


مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: امسال 60 هکتار به اراضی زیر کشت زعفران در استان اضافه شد.

- 60 هکتار به اراضی زیر کشت "زعفران" در کرمانشاه اضافه شد ایسنا/کرمانشاه مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: امسال 60 هکتار به اراضی زیر کشت زعفران در استان اضافه شد.

منصور احمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پایان کشت زعفران در استان، اظهار کرد: امسال افزایش 60 هکتاری کشت زعفران در مزارع استان کرمانشاه را هدفگذاری کرده بودیم که خوشبختانه این هدفگذاری محقق شد.

احمدی با بیان اینکه کشت زعفران در کرمانشاه از اواسط شهریور شروع شده و هم اکنون به اتمام رسیده، اضافه کرد: سازمان جهادکشاورزی استان امسال در راستای کمک به کشاورزان 120 تن پیاز زعفران با اعتباری بالغ بر 19 میلیارد ریال را بین زعفران کاران کرمانشاه توزیع کرد.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه بیشترین سطح زیرکشت زعفران استان مربوط به شهرستان کرمانشاه است، گفت : بجز شهرستان های قصرشیرین و سرپلذهاب، کشت زعفران در دیگر نقاط استان انجام می شود.

وی اشاره ای هم به سطح زیرکشت زعفران در استان داشت و گفت: 417 هکتار از اراضی استان کرمانشاه به کشت زعفران اختصاص دارد که پیش بینی می شود امسال بیش از 1700 کیلوگرم محصول از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 هکتار به اراضی زیر کشت زعفران در کرمانشاه اضافه شد

60 هکتار به اراضی زیر کشت زعفران در کرمانشاه اضافه شد