مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 05:202021-10-16پزشكي

واکسن آنفلوآنزا را در پاندمی کرونا تزریق کنیم؟


تزریق واکسن آنفلوآنزا قواعدی دارد که باید رعایت شود، اما توصیه ما این است که گروه های خطر حتما تزریق کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی یک داروساز در خراسان جنوبی گفت: تزریق واکسن آنفلوآنزا قواعدی دارد که باید رعایت شود، اما توصیه ما این است که گروه های خطر حتما تزریق کنند.

فرزانه شمشیرگران در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سال های قبل تر که پاندمی کرونا وجود نداشت، فقط احتمال ابتلای آنفلوآنزا در این فصل بود.

وی افزود: توصیه می کنیم حتماً همه افراد مخصوصاً افراد میانسال و افراد با سن پایین یعنی کودکان واکسن آنفلوآنزا را تزریق کنند چراکه در این افراد احتمال ابتلا به آنفلوآنزا و ابتلا به بیماری های دشوارتر بسیار محتمل است.

این داروساز ادامه داد: به همین علت است که از اواخر شهریورماه و اوایل مهرماه تا اردیبهشت سال بعد که فصل شروع آنفلوآنزا است توصیه می شود که واکسن آنفلوآنزا حتماً تزریق شود؛ امسال و سال گذشته هم که پاندمی کرونا نیز وجود دارد، بهتر است که این واکسن تزریق شود و اکنون نیز با وجود تزریق واکسن کرونا می توانید واکسن آنفلوآنزا را دریافت کنید.

شمشیرگران با اشاره به واکسن های آنفلوآنزا تصریح کرد: در حال حاضر دو نوع واکسن هلندی و فرانسوی چهار ظرفیتی موجود است و باید حتما بروشور و اطلاعات واکسن را پیش از تزریق مطالعه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن آنفلوآنزا را در پاندمی کرونا تزریق کنیم؟

واکسن آنفلوآنزا را در پاندمی کرونا تزریق کنیم؟