مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 04:552021-10-16اجتماعي

کیفیت فعلی هوای مشهد ناسالم است/ سال جاری برای مشهدی ها چند روز هوای پاک داشت؟


شاخص کیفیت هوای مشهد طی 24 ساعت گذشته بر روی عدد 99 در شرایط قابل قبول و شاخص فعلی بر روی عدد 104 در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد و خیام جنوبی با شاخص 123 آلوده ترین هوا را ثبت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، بر اساس داده های مرکز پایش آلاینده های زیست محیطی مشهد، شاخص کیفیت هوای مشهد طی 24 ساعت گذشته بر روی عدد 99 در شرایط قابل قبول و شاخص فعلی بر روی عدد 104 در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

ایستگاه های سرافرازان، مفتح، خیام جنوبی، چمن،کریمی، آوینی و شهرک لشگر در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه های حساس هستند و ایستگاه خیام جنوبی با شاخص 123 بیشترین بار آلودگی را دارد.

عوارض بهداشتی شرایط زرد، احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس، احتمال تشدید بیماری های قلبی یا ریوی در بیماران قلبی و سالمندان است و بعنوان دستورالعمل احتیاطی توصیه می شود افراد خیلی حساس در صورت امکان فعالیت های طولانی یا سنگین در خارج از منزل را کاهش دهند.

دمای فعلی شهر مشهد 10 درجه سلسیوس است و در گرمترین ساعات ظهر امروز با 10 درجه افزایش به 23 درجه خواهد رسید.

گفتنی است؛ طبق اعلام شهرداری مشهد در سال جاری، سهم ساکنان این کلانشهر از هوای پاک فقط پنج روز بوده است، همچنین تعداد روزهایی که هوای قابل قبول استشمام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت فعلی هوای مشهد ناسالم است/ سال جاری برای مشهدی ها چند روز هوای پاک داشت؟

کیفیت فعلی هوای مشهد ناسالم است/ سال جاری برای مشهدی ها چند روز هوای پاک داشت؟