مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 مهر 1400 ساعت 04:502021-10-16اجتماعي

صنایع آلاینده و مشاغل مزاحم شهری از بوشهر خارج شوند


باید با اقدامات لازم، صنایع آلاینده و مشاغل مزاحم شهری از بوشهر خارج شوند.

- ، جعفر پورکبگانی صبح شنبه در نشست اعضای شورا با مدیر حفاظت محیط زیست شهرستان بوشهر اظهار داشت: بوشهر دارای شرایط خاص زیست محیطی است و باید نگاه ویژه ای را شاهد باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با مجموعه های آلاینده و مشاغل مزاحم شهری در بوشهر مواجه هستیم که سلامت و امنیت شهروندان را به خطر انداخته و خروج آنها از شهر بوشهر ضروری است.

رییس شورای شهر بوشهر با اشاره به اینکه خدمات بندری در کوی صلح آباد بوشهر بخشی از کانال ساحل شرقی شهر را تصرف کرده است افزود: صنایع لنج سازی و کارخانه رنگ سازی حوادثی قبلاً در آنها اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت ملی نفتکش هم سیما و منظر ساحل بوشهر را نازیبا کرده و هم مشکلات زیست محیطی ایجاد کرده است ادامه داد: آلودگی دریا و شنا گاه ها را نیز شاهد هستیم.

پورکبگانی اضافه کرد: سوال ما این است که در کنار این مسائل زیست محیطی، سازمان محیط زیست به عنوان متولی اصلی تاکنون چه اقداماتی در کنار سایر دستگاه ها انجام داده است.

رییس شورای شهر بوشهر بیان کرد: در حالی که محیط زیست در بحث حفاظت از جنگل های شمال و دریاچه ارومیه پیش قدم بود اما در بوشهر همچنین چیزی نمی بینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع آلاینده و مشاغل مزاحم شهری از بوشهر خارج شوند

صنایع آلاینده و مشاغل مزاحم شهری از بوشهر خارج شوند